Ordre & levering

Hos ZIDO bestræber vi os på at gøre din shoppingoplevelse så nem og hurtig som muligt. Når du afgiver en ordre, går vi straks i gang med at behandle den, så du kan få dine varer hurtigst muligt.

Behandling af din ordre

Hvis du bestiller inden kl. 13:00, vil vi behandle din ordre og sende den afsted samme dag.

Bestiller du efter kl. 13:00, vil din ordre blive behandlet og afsendt den følgende hverdag.

Så snart din ordre er pakket og klar til afsendelse, modtager du en ordrebekræftelse og et trackingnummer på den e-mail, du angav ved bestilling.

Hvis du ikke modtager en bekræftelsesmail, anbefaler vi, at du tjekker din spam-mappe. Hvis du stadig ikke kan finde den, er du velkommen til at kontakte os ved at trykke her.

 

Forsendelse og levering

Vi leverer kun til Danmark og samarbejder med DAO og GLS. Du kan vælge mellem følgende leveringsmetoder:

Levering til pakkeshop (DAO eller GLS) – du kan hente din pakke i en pakkeshop nær dig.

Hjemmelevering (GLS) – din pakke leveres direkte til din adresse.

Fragtprisen beregnes automatisk ved checkout baseret på den valgte leveringsmetode.

Vi tilbyder gratis fragt ved køb over 650 DKK.

 

Leveringstid

Typisk 1-3 hverdage, afhængigt af fragtfirmaets kapacitet og din lokation.

Leveringstiden kan være længere i perioder med høj belastning, såsom Black Friday eller julehandlen.

 

Fragtomkostninger

Vi tilbyder gratis fragt ved køb over 650 DKK.

Hvis din ordre er under dette beløb, beregnes fragtprisen ved checkout baseret på dit valg af fragtmetode.

Når din pakke er afsendt, kan du følge dens rejse via trackingnummeret i din e-mail. Hvis du oplever problemer med leveringen, anbefaler vi, at du først kontakter fragtfirmaet, da de har de nyeste oplysninger om din pakke.

 

Retur & reklamation

Hos ZIDO ønsker vi, at du skal være 100% tilfreds med dit køb. Hvis du af en eller anden grund ønsker at returnere en vare, har du 14 dages fuld returret fra den dag, du modtager din ordre.

Før du returnerer en varer skal du være opmærksom på følgende:

For at sikre, at du modtager det fulde beløb, er det vigtigt, at både sko, emballage og eventuelle medfølgende gaver returneres i samme stand, som de blev modtaget. Vi kan desværre ikke tilbagebetale hele beløbet, hvis:

Skoene ikke fremstår som nye – de må ikke være brugt, beskidte eller have synlige tegn på slid.

Skoæsken og anden emballage er beskadiget – Disse er en del af produktet og skal returneres i samme stand. Sørg for, at den er pakket forsvarligt ind.

Gaven, der fulgte med, ikke returneres – hvis din ordre inkluderede en gave, skal den også sendes retur.

Returfristen på 14 dage er overskredet – vi kan kun acceptere returneringer inden for denne tidsramme.

Varerne har været udsat for røglugt, parfume eller lignende – vi kan ikke tage varer retur, der har absorberet lugte.

Varerne ikke stemmer overens med det, vi har sendt – vi accepterer kun returnering af de oprindelige varer, der blev sendt til dig.

Vi anbefaler, at du læser vores returpolitik for at undgå uventede overraskelser ved returnering. Du kan finde den her.

 

Sådan returnerer du en vare:

  1. Pak varen forsvarligt ind – det er vigtigt, at varen returneres i samme stand, som du modtog den, i den originale emballage. Vi påtager os ikke ansvaret for eventuelle skader på produktet, der opstår under forsendelsen fra dig til vores lager, da dette ligger uden for vores kontrol.
  2. Vælg en fragtløsning – du står selv for returfragten. Du kan vælge den transportør, du foretrækker (DAO, GLS, PostNord osv.).
  3. Send pakken til vores returadresse som kan ses forneden:
                                                                               Returneringer returneres til:
                                                                               Zido c/o Ackro
                                                                               Smedeland 9
                                                                               2600 Glostrup

 

4) Gem din kvittering – når du sender din pakke retur, anbefaler vi, at du gemmer din kvittering og trackingnummer, så du kan dokumentere forsendelsen.

5) Refundering – når vi har modtaget og behandlet din returpakke, refunderer vi beløbet til din oprindelige betalingsmetode inden for 5-10 hverdage.

 

Ombytning

Vi tilbyder ikke direkte ombytning. Hvis du ønsker en anden størrelse eller model, anbefaler vi, at du returnerer den uønskede vare og foretager en ny bestilling.

 

Reklamation

Hvis du har modtaget en defekt vare, eller hvis vi ved en fejl har sendt dig en forkert vare, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Dette kan gøres ved at trykke her, eller ved at navigere ind på ”Konakt Os” Siden.

Send os en mailinfo@zido.dk med dit ordrenummer, en beskrivelse af problemet og vedhæft billeder af produktet.

Vi vurderer sagen og vender tilbage til dig med en løsning – enten en refundering, en ny vare eller en anden kompensation.

Vi dækker omkostningerne ved returnering, hvis der er tale om en reklamation.

 

Du kan finde mere information om vores retur- og reklamationspolitik her: https://zido.dk/returpolitik/

 

Tilbage til top
Produktet er blevet lagt i kurven